Kämpiga dagar

De senaste 10 dagarna eller så har varit kämpiga. Vi fick problem med vårt boende, som jag inte kan gå närmare in på, och har därför flyttat runt en del. Till vänner, hotel och kök. Ganska jobbigt när man måste få livet med skola och jobb att fungera ändå. Men samtidigt är det tur att jag har jobbet, på så sätt har jag fått mig ett ordentligt mål mat iaf några kvällar i veckan.
Nu har jag också blivit jättesjuk, en typisk dunderförkylning. Ringde till min ömma moder och grät x antal timmar över detta. Det är i sådana stunder som livet i Paris är mindre roligt och ett liv i mellanmjölks-Sverige lockar ganska mycket.
Men helt hopplöst är det inte, i skrivandes stund är jag på väg till något som kan bli väldigt positivt. Men än så länge är det hemligt.

Tankar


Dela dina tankar