Ces derniers jours

Så, det blev visst lite blogg-stop. Jag hann liksom inte med i veckan, det tar en massa energi och tid att anpassa mig till det nya jobbet, även om det nu inte längre är så himla nytt. Men det har varit svårare än jag föreställt mig att leva till en ny dygnsrytm och få vardagssysslor gjorda samtidigt. Men här kommer iaf en liten summering av veckan. 

Gjorde en sparbössa av nutella-burk
Gick upp kl. 6 fyra dagar i rad (personligt rekord?)
Ringde mamma 2 gånger för att prata om ingenting
Träffade nästan aldrig Y på grund av våra scheman
Planerade afterwork till nästa vecka
Åt indonesisk middag med Saputra
Åkte till IKEA
Spräckte budgeten (på IKEA)
Lagade mysmiddag till mig och Y när vi äntligen hade en kväll tillsammans
Tog bilder jag aldrig laddade upp på bloggen
Målade en tånagel blå


Tankar

  • Emelie - Lever drömmen i Paris! säger:

    Åh, kan du inte visa en bild på sparbössan? Nu blev man nyfiken!

    Svar: Det är precis som det låter, en nutella-burk ;) Med lite pengar i, haha!
    Linnea Ringhage

    2014-08-17 | 19:01:41
    Bloggadress: http://sockerskrin.blogspot.se

Dela dina tankar