Äntligen Bollywood!

Oh ja, idag bar det av! Jag gick till tåget i god tid och kom fram till stället för kursen. Instruktören var lite förvånad över att se mig och jag kanske borde varit mer tydlig med att jag tänkte dyka upp, men trots detta fick jag vara med och delta.
   Och jag gillar verkligen deras upplägg. Antingen är man med och tränar för ett spectacle med koregrafi och allt, eller så kommer man dit och är med på träningarna men deltar inte i den sista föreställningen utan kommer bara för att det är kul. Men jag tänker satsa, jag vill ha någon slags sysselsättning ju. 
   För övrigt ligger lokalen i ett kultur-center vilket jag tycker är kul för då får man lite koll på händelser i staden som är på väldigt lokal nivå. Ni hittar den på min karta, utmärkt med ett lila häftstift. Om någon är intresserad. Nästa vecka tänker jag ta bilder på marknaden som jag skrev om i ett tidigare inlägg så ni får se hur fantastiskt det är. Vill verkligen bo där, men det kommer inte hända. Vi är liksom inte överens. 

Tankar


Dela dina tankar