-



 Förutom att jag verkar ha listat ut hur jag ska hanskas med H så har även resten av dagen flutit på riktigt bra. Jag har inte alls kännt mig särskilt stressad eller så. Och då har jag ändå varit och handlat några förnödenheter med barnen (att handla med barn är något min au pair-mamma varnat mig för), lagat två kompletta måltider och handskats med L som är riktigt hård i magen och inte kan/vågar bajsa. 
   Stämningen har varit avslappnad. Jag har spelat pingis med H, vilket han verkade uppskatta. Vi har lekt med Lego också och pratat om bilar och garage. Han har så mycket att berätta när man tar sig tid. 
   Jag och L fick lite ensamtid när H och mamman var på inskrivning på simklubben på kvällen. Då passade vi på att mysa i soffan, äta kvällsmat och sitta på mitt rum vilket hon tycker är spännande. 
   Summan av kardemumman, jag börjar få koll på det här tror jag!
 
 
 

Tankar


Dela dina tankar