Dagens äventyr

Så vi åkte tåg och metro jag och barnen idag, och det gick bra. Jag hade förberett mig med frukt, näsdukar och våtservetter för färden så allt förflöt mycket smidigt. 
   Dock var vi framme lite för tidigt, så min au pair-pappa var inte inne på sitt kontor när vi kom fram. Jag lämnade över H till pappans sekreterare(eller liknande) men L var besviken över att inte ha fått träffa sin pappa. Eftersom vi hoppat av på Tuileries var vi inte långt från Concorde så jag försökte muntra upp henne med ett besök på julmarknaden.
    Det funkade till en början, det stora pariserhjulet som blinkade var jätteroligt att titta på och de små stugorna var gulliga. Men det allra bästa enligt L var TOMTEN som stod utanför skridskobanan. Hon ville först också åka skridskor och titta på djuren(robot-dockor som står uppställda vid banan) men efter en stund började hon frysa och gråta och ville hem, så vi tog metron tillbaka. Men lite äventyr blev det i alla fall. 


 
 

Tankar


Dela dina tankar