Demission

Såatte.., igår sa jag upp mig från mitt värdinne-jobb på resturangen där jag jobbat sedan oktober. För jag har nämligen fått jobb hos H&M!  
  Min chef var snäll, han var helt okej med att jag sa upp mig med endast en veckas förvarning. Antagligen för att han är van vid mycket hastigare uppsägningar, vi snackar restaurant-branchen liksom. Men sedan föreslog han att jag skulle jobba lite kvällar och så hos honom ändå... vi får väl se. Känner mig inte supersugen på det. Har ingen lust att jobba på restaurant längre. 
   Nu är jag istället supertaggad på mitt nya jobb, kommer nog bli skitsvårt men fantastiskt kul! Ock liksom, 25% rabatt på alla butiker i H&M-gruppen (Monki, Cheap Monday, etc) känns ju redigt fett. 
   
  Nu kommer då nästa fråga, vad tusan ska jag ha på mig!?

Tankar

  • Christina h säger:

    Kram och grattis

    2014-07-26 | 23:30:08

Dela dina tankar