Återhämtning

Klockan 16:40 låg jag fortfarande i sängen, vaknade kl.14 när Y gick till jobbet efter att vi sovit i 10 timmar. Kanske vårat rekord. Kändes otroligt bra, eftersom vi båda sovit sjukt lite de senaste dagarna. Natten innan nyår var vi uppe sent och städade, sjukt dålig prioritering, haha! Ska aldrig mer städa innan Y kommer hem, för han bara hänger på och kommer på 100 fler saker vi borde rengöra.
   När detta inlägg publiceras är jag på jobbet och äter. Älskar att de föder mig där jag arbetar, speciellt eftersom våra kostnader här hemma minskar när man slipper laga middag på en hel månad.
  För det mesta ångrar jag mig när jag spenderar hela dagen i sängen såhär, men inte idag. Har bara varit uppe för att göra kaffe, sedan har jag kollat Supernanny på Youtube. Ringa banken och såntdär kan man ju göra en annan dag.
 
 
 

Tankar


Dela dina tankar