Schemat


Såhär ser mitt schema ut, tyvärr är det inget jobb inlagt ännu då jag fortfarande är arbetslös. Har kanske en mindre grej på gång, men det är inte säkert. I vilket fall, 4 timmar per dag kanske inte verkar så mycket, men i ärlighetens namn hade jag nog svimmat om det vore mer. Speciellt i fredags var jag så jäkla trött på att höra folk snacka franska, TV-reportagen skar i öronen. Det kräver ca 100% mer energi att gå på lektion när det är på ett främmande språk, wallah. Fast för en månad sedan krävdes det 200% mer energi, framsteg alltså. 
   Jag är så glad att jag lyckats se till att onsdagarna är fria, för det är Y's lediga dag och då kan vi var tillsammans. Annars blir det som sagt inte så mycket. Ganska knäppt men sant. Å andra sidan är det bra att sakna varandra lite. 
 

Tankar


Dela dina tankar