Mys-söndag

Bloggen har stått väldigt tom.Tråkigt. Därför kommer nu lite härlig information om vad jag gjorde i söndags! Jag hängde med Chitai, såklart. Vi skulle gått på yoga, men efter en liten miss från min sida(även kallad allvarlig försoving) så inledde vi istället med att titta på Seine från taket på Wanderlust. Coolt ställe att hänga på.
   Sedan var det dags för dagens huvudattraktion, Indisk resturang! Jag älskar indisk mat, men den franska versionen är tyvärr inte lika spicy som den äkta varan. I vilket fall hade vi trevligt, åt trerätters för ca. 12 euro(vi hänger på turistställen, det är fett) och gladde oss åt livet.
   Eftersom jag inte hade köpt någon riktig födelsedagspresent till Chitai så lät han mig bjuda honom på bio. I väntan på att filmen skulle börja hängde vi på McDonalds, jag köpte kaffe och vi såg en dokumentär om apor på TVn. Chitai valde att se Blue Jasmine, regisserad av Woody Allen. Jag visste inte vad jag skulle förvänta mig, men det slutade med att jag var mer nöjd över filmvalet än Chitai, haha!
   Sedan kom jag hem, trött men glad, och inväntade min man. 

Tankar


Dela dina tankar