Dagarna går...

Dagarna är sig ganska lika nu, fast på det bra sättet. Men inget är direkt bloggvärdigt. Allt bara flyter, jag mår bra, känner mig tillfreds med det mesta. 
   Förberedelserna inför hösten är min största sysselsättning just nu. Imorgon ska jag ringa översättaren jag tänker anlita för att fråga om lite grejer. Jag behöver nämligen ha en godkänd översättare för mina betyg för att kunna ansöka till Sorbonne och kursen jag vill ta där. Har pysslat lite med budgeten också, har säkert missat massa utgifter. Och börjat fylla på önskelistan för min 20-årsdag(om 2 månader) med tråkiga saker som filofax och brandvarnare. Igår sökte jag massa jobb, hoppas få lite napp snart. Annars får jag nästan korta ner min Sverige-vistelse i sommar och sommarjobba i Paris för att få ihop pengarna. 
   Mycket av min tid går åt till "den där killen" fast det består av mest kaffedrickande och internskämt. 

Tankar


Dela dina tankar