Födelsedagsfirande, etapp 3

Först födelsdagen(tisdag) med barnen, sedan torsdagen som var födelsedagsfirande/6-månadersjubileum(åt rester av tårtan och gick på bio). Till sist fredagen, Födelsedagsfirande, etapp 3.

Champange i colaflaska är classy. Eller? Lite extra stil-poäng ändå för att det var på Champs Elysées.


Maria på krogen  där vi hade lite apéro (förfest)
Jag fick en kokbok av Chitai i present! Den killen känner mig för väl. 1001 recept från hela världen. Vem vill komma på middag?

På metron mot nattklubben, lite mer champange. I classy plastmuggar. 

Och sedan gick vi på nattklubb. Jag åkte den gamla vanliga nattbussen hem på morgonen, missade min station. Fick ta RER tillbaka. I säng kl. 6. Upp nästa dag kl. 10 för att gå på Bollywood-dans.
 
(JAPP, JAG ÖVERANVÄNDER ETT BILDREDIGERINGS-TRICK JAG NYLIGEN LÄRT MIG)

Tankar


Dela dina tankar