Fet nackdel med denna typ av jobb

.... det finns ingen inhoppare när man är sjuk. Om ca 15 minuter måste jag sätta mig i bilen och köra iväg till skolan för att hämta barnen. Jag vet knappt om jag är körduglig.
Sedan imorse när jag kom hem från att ha lämnat L har jag bara sovit, till och från. Vaknar av att jag är varm, kall eller att jag har ont. Det enda jag pallar att äta är vaniljyoghurt och ört-te. Till och med en apelsin var smärtsam att svälja. Och på grund av min svullna hals kan jag knappt prata.
Imorgon är det heldag som gäller. Finns inte en chans att jag slipper ifrån det om jag inte är ännu sjukare. Inte för att min värd-familj är elak, utan för att de inte har möjlighet att stanna hemma. Allt hänger på mig.

Tankar

  • Anonym säger:

    Gumman..... Krya på dej och hoppas det löser sig. Kram frångullpengen

    2013-02-19 | 21:33:38
  • Maria säger:

    Krya på dig ordentligt!

    Svar: Tack!
    Linnea Ringhage

    2013-02-21 | 11:30:50
    Bloggadress: http://mariainfrance.blogg.se

Dela dina tankar