Så sjukt effektiv

Jag lovade mig själv igår att jag skulle städa en massa. Det brukar aldrig bli så, jag brukar få gjort typ en fjärdedel av det jag tänkt mig. MEN IDAG! Idag fick jag nästan gjort mer än jag tänkt mig! Det bästa var att jag fick tvättat mina byrålådor. I mitt nattduksbord finns nämligen lådor i tyg, och när jag spillde te på dem häromdagen upptäckte jag en massa andra gamla fläckar som jag nu stört mig på jättelänge. Men nu är det så rent så, jag har till och med tvättat hela byrån och torkar varenda övrig yta i hela rummet, sorterat kläder, moppat golvet, skurat handfatet, bytt lakan och putsat speglar,.
   Det känns fantastiskt att jag på måndag  för en gångs skull kommer komma hem till ett rent rum, något som sällan händer mig. Jag är stolt, redigt stolt. 

Tankar


Dela dina tankar