Önskar jag hade en japansk familj

Eftersom jag var ledig en halvdag i måndags då jag även brukar skjutsa en granne till skolan var det  idag dags att återgälda den uteblivna skjutsen med en annan tjänst. Jag fick ta med mig grannens lillebror när jag körde H till Lycée International och lämna den lilla 4-åringen på förskolan. Grannbarnen går på japanska sektionen då mamman är japanska, och jag ÄLSKAR japanska barn. Det var ett väldigt mysigt överlämnande, pojken var tvungen att byta till inneskor och fick sedan bocka och hälsa på sin fröken på japanska. Fint!
   När jag lämnar L på hennes förskola är det mer inkastning över det hela. 

Tankar

  • Ellinor säger:

    Du kommer få en turk-familj.

    Svar: Har ju redan en turksyster...
    Linnea Ringhage

    2012-11-22 | 19:06:00

Dela dina tankar