Omotiverad

Kände mig sjukt osugen på att gå upp imorse då jag vaknade med ont i halsen och täppt näsa. Och osedvanligt trött. 
   Men jag tog mig upp i alla fall och var duktig och köpte köttfärs på vägen hem efter att ha lämnat L. Ikväll ska jag göra en mild chili con carne till middag tänker jag, om vi inte är hemma jättesent(jag vet aldrig riktigt hur lång tid det tar att hämta barnen numera).
   Stort plus med att inte ha franskakurs på dagarna är att man kan komma hem och ha en till morgon., Jag har ätit  lite mer frukost, duschat och sminkat mig i lugn och ro. Så skönt, istället för att stressa för att vara klar till 7:15. 
   Idag ska jag in till Paris en stund. Det är lite svårt att hitta motivationen till att åka och jobba sedan igen, även om   barnen var snälla och så igår. Jag oroar mig för att det ska bli massa bråk och sådant. Hittade ett blåmärke (japp, H slår hårt)från i torsdags när jag duschade. Mindre kul.
 

Tankar


Dela dina tankar