Helg = jobb

Jag har fått jobba extra en del den här veckan eftersom Louise varit sjuk. Och helgen blir inget undantag. På fredag jobbar jag extra på kvällen, kommet alltså antagligen lägga barnen. Pust. På lördag ska jag sedan jobba någon timme på förmiddagen mellan 11 och 12, sedan åter igen på kvällen från kl. 20. Det blir inte mycket party alltså. Och fastän jag nog kommer kunna gå ut på fredagen då jag får avlösning vid 23 så kommer jag nog inte orka. Trist. 
  Därför har jag nu försökt planera in lite roligheter. På lördag mellan jobbet och jobbet blir det utflykt till Montmartre och söndagen består i skridskoåkning på Champs Êlysées och sedan bio. Jag går på Twilight under tvång. Fint. 

Tankar

  • Systra di säger:

    JIPPI! Nu kan vi diskutera Twiligt tillsammans! ;)

    2012-11-23 | 18:38:22
  • Maria N säger:

    Att det är trist håller jag verkligen med om...Vi får parta nästa helg;) Hehe! Tvång vet jag inte...;) Men på skridskobanan så får du ju troligen träffa någon..:))

    2012-11-23 | 23:43:40
    Bloggadress: http://mariainfrance.blogg.se/

Dela dina tankar