Hamdoulah

Inatt lyckades jag somna innan Y kom hem, men när han gick och la sig kl.4 vaknade jag. Och det var tur, för det hade känts ganska sorgligt annars, om vi inte hade fått säga godnatt till varandra.
   Sedan, imorse, när jag vaknade hittade jag ett sms på min mobil som han hade skickat till mig efter att jag hade somnat om. Och jag måste dela med mig, för det är så fint. 

"Coucou mon coeur, il est 4 heures du matin. Je te vois dormir à côté de moi et je remercie dieu de m'avoir donné une femme comme toi. Je t'aime, et bon courage pour demain(dans quelques heures). Bisous, my lover."
 
"Hejsan mitt hjärta, klockan är 4 på morgonen. Jag ser dig sova brevid mig och jag tackar Gud för att ha gett mig en kvinna som du. Jag älskar dig, och lycka till imorgon(om några timmar). Puss, my lover."

Kan man få en bättre start på dagen?

Tankar


Dela dina tankar