Summering av veckan

Denna vecka började inte överdrivet bra. Tjugo i åtta på måndagsmorgonen vaknade jag med ett ryck och insåg att jag hade somnat om helt och hållet efter att snoozat x antal gånger. Det är ett mirakel att jag hittade ut ur huset, det kändes som att huvudet snurrade hela tiden. Svettig och utan bh kom jag till första lektionen, en halvtimme sen. Tursamt nog sa inte läraren något.
   På tisdagen var det dags för inskrivningen, vilket slutade med att jag morrade i flera timmar över fransmäns oförmåga att vara tillgängliga på jobbet.
  På onsdagsmorgonen, då jag egentligen hade sovmorgon, var jag ändå tvungen att gå upp tidigt då jag hade ett möte i la Defense inför ett eventuellt småjobb som nanny i Le Vésinet.  Det är bekanta till familjen där jag jobbade förra året som behöver lite logistikhjälp två dagar i veckan och eftersom jag inte har något annat jobb(den där resturangägaren ringde aldrig) så tar jag vad som helst.
  Torsdagseftermiddagen gick åt till att göra massa läxor, och att packa väskan för Sverige! Direkt efter fredagens lektioner, och lite hejdåpussande med Y tog jag tåget till flygplatsen. Har ju nämligen strategidagar som det kallas med typ Sveriges bästa organisation, Popkollo!

  Så helgen blir fullspäckad den med, underbart!

Tankar

  • Elin säger:

    Är du i Sverige i helgen??? I trakterna? Fast upptagen förstår jag då.. KRAM

    2013-10-05 | 10:01:04
    Bloggadress: http://elinnisabella.blogg.se/

Dela dina tankar