Laddar batterierna

Nu har jag lämnat av barnen hos sin mamma i La Défense, de sitter nog på flygplatsen redan för ikväll åker de till Sverige och kommer inte hem förrän nästa söndag! Därmed är jag ledig en vecka och det ska bli så skönt! Jag behöver ladda om. Även helgerna kan kännas lite stressiga ibland eftersom man så gärna vill utnyttja tiden. 
   Dock stannar pappan hemma under veckan då han har jobb att göra, så det blir inga rave-fester den här gången heller. Hittills har jag inte direkt kommit på något speciellt jag ska göra under veckan, mest söka jobb och ordna för framtiden tror jag. Kanske reka lite inför min familjs besök. Bara två månader kvar idag!
   Ett tag var planen att åka norrut i Frankrike med min parisare till hans syster men av olika anledningar ser det inte ut att bli av. Lite tråkigt faktiskt, men inte mycket att göra åt.
 

Tankar


Dela dina tankar