Parisiska skor!

H&M, affären man alltid kan lita på. Även när man råkar vara i modets huvudstad. 
   På nyårsafton hade jag absolut inget att ha på mig. Kl. 17:30 klev jag in på H&M och hittade hela utstyrseln bestående i ny klänning, nya örhängen och framför allt nya skor!
   Åh vad jag är nöjd med dessa skor! Tillräckligt hög klack för att vara snygga, tillräckligt låg klack för att jag ska kunna hoppa och dansa( i alla fall på jämnt underlag). De är supersköna, vilket var det första jag märkte. Sedan upptäckte jag att jag satt dem på fel fot, och när jag bytte blev de ännu skönare! (hehe)
   I nästan 12 timmar vandrade jag runt i dessa, sprang till bussen och gick på kullersten. Jag kände mig som en äkta parisiska ett tag.  
 
 
 
Nu är de lite leriga och rynkiga, kif kif. 

Tankar

  • Systra Di säger:

    Ur snygga!

    2013-01-13 | 17:34:29

Dela dina tankar