Ensam på café, how french!

Jag satt på ett café en stund ensam idag. Tänkte på lite grejer(som inte hör hemma här) och såg tydligen väldigt olycklig ut för när jag skulle betala och kyparen pratade med mig sa han "Äntligen ett leende". Haha, visste inte att jag var så miserabel. 
   Gillar för övrig stället där jag satt. Mysig stämning och så vitt jag uppfattat inte så många turister. Kanske för att det ligger vid Montparnasse. Man kan köpa persiko-öl för 4 euro. Det gjorde jag inte. Jag köpte kaffe och te. Såg på fotboll på en stor tv,  afrikanska fotbollskuppen. Marocko åkte ut, de spelade lika mot Sydafrika. 
   Jag gillar också att det är helt okej att sitta ensam på caféer här. Det är många som gör det utan att ens läsa tidningen eller något samtidigt. Man kan bara sitta där, så länge man vill och titta ut över gatan. Det passar väldigt bra ibland. 
 
 

Tankar


Dela dina tankar