Egen tid.

Idag har jag halva förmiddagen ledig, lilla L ska hämtas på skolan här i närheten kl. 12. Men jag får ändå ta vagnen. Så jag passar på att dricka te, blogga lite, chatta på facebook osv. Sådant som jag brukar göra på kvällarna när jag borde sova. Nu börjar de "riktiga" veckorutinerna infinna sig, och det är skönt.  Nästa vecka är det ganska chill med barnen i skolan osv. 
   Jag har lite panik inför middagen dock, jag skulle vilja göra typ enchiladas eller något men jag tror inte det kommer funka. Jag måste planera på riktigt snart. 
   Ikväll kommer jag nog sluta sent, au pair-pappan är den förste av föräldrarna som kommer hem ikväll, och han kommer antagligen sent. Men på lördag väntar nya äventyr!

Tankar

  • Christina Hedström säger:

    hej Linnea! det verkar som du har det bra. kommer att följa dej här på bloggen. Kram Ch

    Svar: Tack, jag har det jättebra :)
    Linnea

    2012-09-07 | 20:29:42

Dela dina tankar