Glöm allt jag skrev!

Idag känns det bra, idag känns det lätt. Idag har jag inte bråkat med barnen, inte stått i bilkö, inte brutit ihop. Istället för att jag körde H till skolan imorse samåkte han med en granne (detta beror dock inte på mitt misslyckande igår, det var bestämt så). Så jag inledde dagen med att gå till den betydligt närmare belägna skola som lilla L går i. Jag satte henne i vagnen och gick genom parken. Mycket mindre stress där än i bilkön.
   Hade egentligen tänkt att ge mig ut på en löprunda direkt efter, hade träningskläder på mig och allt, men det började regna så smått så jag ångrade mig. Vill inte utmana ödet för mycket när jag tror jag har förkylning på gång. Men att dra vagnen uppför trappor var kanske träning nog.
    Jag spelade fotboll med H också efter middagen. Det känns riktigt bra med honom ibland. Han skrattar och det känns som att vi bondar. Jag behöver nog bara ännu mer tid. Och idag, när au pair-mamman talade om att jag kommer vara ensam med barnen en natt och frågade om jag ville ha städerskan som extra stöd under natten protesterade H tillochmed och ville ha mig!
    Bra dag.

Tankar

  • Ellinor säger:

    Ibland går saker upp och ner, härligt att denna dag blev så nice! Du är bäst! tusen kramar till dig!

    Svar: Tack! Och tusen obekväma miner till dig ;)
    Linnea

    2012-09-18 | 21:57:22
  • Christina Hedström säger:

    åhh vad skönt att höra. Det är klart att det kommer att gå upp och ner och det tar en stund att komma in i allt. Skorna var jättefräcka....Kram från oss på Gullpengen

    2012-09-19 | 17:35:15

Dela dina tankar