För lite sömn med allt vad det innebär

Jag sov hur dåligt som helst natten till idag. Jag har ingen aning om varför, det bara var så. Jag vände och vred mig, tittade på tråkig tv3play, andades med yoga-teknik, läste om utställningar i Paris i Pariscop. Men inget hjälpte. Min gissning är att jag tillslut somnade vid 4.30. 
   Mitt larm var ställt till 6:30 på mobilen som låg på mitt bord en bit bort. Kl. 7:33 vaknade jag med mobilen i handen. Hade tydligen varit sneaky och stängt av den i sömnen. Men upp och hoppa, för kl. 7:50 skulle jag åka med H för att hämta vår samåkningskompis. Så jag hann inte äta frukost. Magen kurrade hela den långa timmen vi spenderade i bilen. Köerna var såklart ovanligt långa. 
  Efter att jag lämnat barnen skulle jag handla. Jag blev glad då jag kom på att det ligger en McDonalds intill mataffären, så jag tänkte att jag kunde köpa mig en frukost där. Men det var stängt, skulle inte öppna på en halvtimme. Det fick bli Lidl, som också låg intill. Croissant och müslibar var kanske inte vad jag var sugen på. 
   Dagen har ändå gått bra med tanke på min energinivå, men nu är jag så trött att jag mår illa. 

Tankar


Dela dina tankar