Duktig kväll

Jag lyckades ta mig ut på löprunda! Hurra! Jag hittade inte någon grusslinga på 5 km. dock i parken, så jag sprang lite improviserat i diverse cirklar. Det var inte läskigt alls att springa här på kvällen, fast det brukar jag ju inte tycka hemma heller direkt. Men det var upplyst och fint och jag var inte ensam. Fransmän jobbar ju ganska långa dagar så det var en hel del joggare i parken trots att klockan var närmare 21. 
   Nu ska jag inte sitta och kolla strunt på datorn hela natten bara för att vakna astrött imorgon. Jag ska bara duscha och sedan planera lite måltider framöver i min fina planeringsbok. Senast 22:30 skall lampan vara släckt! *sträng min*

Tankar

  • Mikaela - i Frankrike säger:

    roligt med en till frankrike blogg!!:) hoppas du har det bra i paris! btw, länkar till din blogg:)

    2012-09-04 | 21:45:36
    Bloggadress: http://livingthefrenchlife.blogg.se

Dela dina tankar