Sommaren?

Jag har inte hemängtan. Jag har ingen höstdepression. Men jag började plötsligt fundera på om jag kommer hinna göra de två sakerna jag verkligen vill göra, nämligen FESTIVALBUSSEN och POPKOLLO.
   Det hade varit så jädrans göttigt att åka med Festivalbussen på några festivaler och bara ha det gött, se lite konserter, träffa nice folk och jobba lite soft jobb. Och gå på personalfesten som jag missat två gånger i rad(WTF?!). Veckan med dem på Peace & Love var så himla härlig, så jag vill definitivt göra om det. 
   Och Popkollo! Jag älskar Popkollo, kommer aldrig släppa det. Jag grät mer av lycka under den veckan i somras än jag gjort i hela mitt liv. Stämningen, peppen, lyckan, girlpower. Man blir tårögd, det kan inte hjälpas. Jag måste tillbaka dit på något sätt!
  Men jag slutar inte mitt jobb här i Frankrike förrän 7:e juli. Så antagligen kommer jag missa allt.
  Nu ska jag inte tänka på Sverige och sommaren, jag är ju för bövelen i Frankrike och har ett kylskåp nära till hands. Dags för lunch!

Tankar


Dela dina tankar