Jag börjar se ett mönster i fina dagar...

Har haft en skön dag, egentligen borde väl onsdagar vara de jobbigaste men i mitt fall är de ofta favoriter. H älskade min pastarätt till lunch(okej, det var pasta men ändå), vi har skjutit pilbåge(tänkte på dig lillebror!), bakat scones medan lilla L sov, skrattat, busat.
    H sa "snälla" och "tack" helt otvunget idag, mitt hjärta blev varmt och fluffigt! Och så ville han att jag skulle vara med någon helg och laga sushi med familjen. Hur gulligt är inte det?!
   Och nu ska dagen bli ännu bättre, för jag ska göra ett nytt försök på afterwork i  Saint Germain en Laye. Känner mig jättemycket piggare så jag ser verkligen fram emot det och tror det kan bli mycket trevligt. Glöm den gamla bitterfitta jag var i förra veckan!

 
 
De fick vara tillbehör till en jättegod potatissoppa!
 
 

Tankar


Dela dina tankar