Svåra val, och då snackar vi framtiden

Ojoj, jag får sådan extrem ångest inför min framtid när jag sitter härnere i Frankrike. Jag pendlar fram och tillbaka mellan massa olika planer. Jag hade egentligen en jättestrukturerad plan från början, men det finns så mycket man kan göra.
    Och idag fick jag ett jättefint mejl där jag blev tillfrågad om jag ville sitta i riksstyrelsen för Popkollo! Popkollo är ju det finaste som finns, men jag är i Frankrike nu och vet inte vart jag tar vägen sen. Jag saknar mitt Berlin med sin streetart, falafel och goa människor. Jag saknar mitt Indien med färgerna, lukterna och fantastiska människor! 
   Samtidigt ångrar jag ibland att jag inte lever "det riktiga livet" i Paris. Jag är lite sugen på att köra hela klyschan med en sliten studio(enrummare), fransos och caféjobb med cigarettrök och franska överallt. 
   Eller så åker jag bara hem och kör järnet med Popkollo. Återigen, det finaste som finns. 

 





 

 

Tankar


Dela dina tankar