Sorglig dag

Jag grät inte, jag är nog inte sådan. Men det var sorgligt idag att träffa Elin som åker hem nu och inte kommer tillbaka. På något sätt blev vi värsta tajta kompisarna, så hon kommer vara saknad. I söndags var vi i Montmartre, kommer minnas det ett tag. 
    Idag tog vi avsked över en bytta glass och försökte gemensamt komma på hur vi egentligen blev kompisar. 
Jag har typ inga bilder på Elin, sorgligt. Men den här har Elin tagit. Jag gillar den. Det var 4 november. 
 
Du, jag saknar dig redan!
 
 
 

Tankar

  • Elin säger:

    Men finis! Sitter hemma i min soffa nu. Det är kallt och väldigt konstigt att vara här. Men det är hemma. Även om du inte är här. Fy jag saknar dig. Kom hem någon gång så jag får se dig.

    Svar: Jaja, jag kommer väl hem när jag får tid! ;)
    Linnea Ringhage

    2012-12-21 | 20:32:49
    Bloggadress: http://elinnisabella.blogg.se/

Dela dina tankar