Misslyckad men inte katastrofal fredag

Ojoj, kort sammanfattning av allt som gick fel/blev knasigt. Åkte till ambassaden, tappade bort min mössa på vägen dit. Ambassaden kunde inte hjälpa mig. Senare upptäcker jag att vi inte har någon gurka, måste handla, vilket gör mig försenad till upphämtningen av H. Kör som en dåre kommer ändå 10 minuter sent. Vid middagen upptäcks det att jag har serverat gammal fetaost(luktar ju funky när den är färsk också?)
    Drog sedan på party i Paris metro men då kom polisen och slängde ut oss(lugna dig mamma). Kände mig misslyckad när jag inte orkade dra vidare efter att ha vandrat runt en stund med partygänget utan åkte hem efter att ha köpt churros. På tåget hem insåg jag att jag även tappat mina vantar. 

Vantlös och mösslös, hur ska detta gå?

Tankar


Dela dina tankar