Mina nyårslöften (22 stycken)

1.       Äta fler macarons

2.       Lära mig hoppa över spärrarna till metron sådär ballt som de riktiga parisarna

3.       Gå på fler muséer och utställningar

4.       Spela mer på elbasen

5.       Äta mer croissanter

6.       Spara pengar för att åka till Skottland

7.       Räkna ut vad jag ska göra med mitt liv

8.       Bli bästis med minst 15 restaurang-/barägare i Paris

9.       Ta jättemånga foton på allt och alla

10.   Vara extra snäll mot barnen och leka massa roliga lekar

11.   Gå och lägga mig i tid varje kväll

12.   Baka mer

13.   Laga bättre och mer avancerad mat

14.   Köpa en begagnad skateboard och försöka åka på den

15.   Ta en danskurs

16.   Bli gatumusiker

17.   Äta mer baguette

18.   Läsa nyheter

19.   Lära mig texterna på några franska låtar så jag kans sjunga med till radion

20.   Hålla ordning på mitt rum

21.   Gå på fler nattklubbar

22.   Bli vin-kännare

Tankar

  • Rasmus säger:

    Nr 17 var bäst!

    Svar: Haha!
    Linnea Ringhage

    2012-12-31 | 19:54:26
    Bloggadress: http://rasmustynander.blogg.se
  • Mamma säger:

    Älskade dotter! Hur stavar du till nyårslöften?
    Kram mamma

    Svar: Jaja, jag har åtgärdat nu...
    Linnea Ringhage

    2012-12-31 | 23:44:22

Dela dina tankar