Dyra julklappar, det är värt det!

Idag har jag äntligen varit på posten och skickat mina julklappar!
   Kvinnan i kassan sa att de skulle ta 3-4 dagar för dem att komma fram. Jag har lite svårt att tro på det. Jag menar, om två dagar är det helg. Helg i typ 5 dagar. Antagligen satte hon dem på något expressprogram för det blev himla dyrt! 55 euro betalade jag för att skicka paket till tre adresser, alltihop sammanlagt vägde mindre än 2 kg. Det är tufft att leva utomlands!
   Mina sista slantar för veckan kommer spenderas på glass som jag ska äta med Elin imorgon. Fast sen har jag lite svenska pengar liggande som jag fick när jag var hemma. Jag ska växla in dem så jag har lite extra i helgen, jag har julklapparna till au pair-familjen kvar att köpa, för att inte tala om nyårs-utstyrsel! 
    Och så köpte jag frimärken idag också till mina julkort. L hjälpte mig att slicka och klistra på kuverten. Som jag ska posta ikväll. Måste gå ut i regnet till postlådan....
 

Tankar

  • Elin säger:

    Jag kan betala glassen kära du, har ju massa pengar som ligger och skräpar!

    Svar: Jag hittade pengar i jackfickan! :)
    Linnea Ringhage

    2012-12-20 | 08:15:59
    Bloggadress: http://elinnisabella.blogg.se/

Dela dina tankar