Åh så fin fredag man kan ha!

Förra veckan kände jag att jag skötte mitt jobb lite sisådär med förseningar och matvägran, så jag lovade mig själv att jag skulle anstränga mig extra mycket denna vecka. Jobbet har väl gått bra nu, men jag har haft jätteproblem med att sova istället(varför ska alla intressanta människor logga in på facebook när jag behöver sova?). 
   Så därför kändes det extra skönt med en fin fredag som denna för att avsluta veckan och inleda helgen. Förmiddag på la Défense med Elin, lite julklapps-shopping som blev till julklappar-till-mig-själv-shopping och kaffe, of course. Hem igen, förbedde lasagne med Elin som sällskap och körde iväg för att hämta en glad H. 
  Vi skrattade och pratade i bilen och humöret var lika gott hos L. Hemma ovanligt tidigt och det var bara att sätta in lasagnen i ugnen(så värt) och sedan umgås med barnen, dansade Gangnam Style. Mamman kom hem tidigare än vanligt, vi inväntade H's kompis och åt sedan en lugn och mysig middag. 
   Glad och nöjd tjej inväntar nu besked angående kvällens planer, antingen after work med parisare från i somras, eller kanske bio med fransosen. Plan C är mys i Versailles. Plan D är html-formatering och choklad på rummet. 
   

Tankar


Dela dina tankar