Bonne soirée


 Dagen var hektisk, och jag hade inte sovit ordentligt. Vid ett tillfälle hade jag 4 barn att hålla reda på.
Men nu är jag färdig för dagen, jag har varit på Monoprix (typ ICA Maxi fast franskare) och köpt godis. Så nu sitter jag på rummet, surfar på WeHeartIt och gottar mig.
     Imorgon har jag sovmorgon. Det kommer bli så skönt. Familjen kommer åka tidigt för att gå på öppet hus hos svenska skolan, och ungefär kvart i två kommer vi åka allihop till en "fest". Sammankomst kanske är ett bättre ord. Då ska jag följa med, eftersom det kommer fler au-pairer så det är ett bra tillfälle att träffa nytt folk. 
     Men som sagt har jag hela förmiddagen ledig(inte för att fest räknas som jobb kanske) och kommer antagligen göra det sista uppackandet och ställa i ordning mitt rum en smula.
    Nu väntar förmodligen lite tittande på Michel Moores "Capitalism, a love story" och några fler godisdinosaurier. Bonne soirée med andra ord!
 
 
On sait pourquoi les dinozors ont tous disparu! - Man vet varför dinosaurierna försvann!
 

Tankar


Dela dina tankar